PAF Home: Jaká budoucnost čeká české filmové festivaly?
19. 12. 2021 / 18:00 (CET)
odkaz na záznam z panelové diskuze (brzy doplněn)
Současná situace české audiovize, metody její prezentace a podpory jsou spojeny s množstvím již proběhlých nebo plánovaných fundamentálních proměn. Mnohé z nich zásadním způsobem ovlivnila a urychlila pandemie COVID-19 a na ni reagující Národní plán obnovy....
K zásadním impulzům, jak hospodářsky a společensky nastartovat Jesenicko, by mělo patřit využití inovací a kreativity. Že se kreativním tvůrcům, kteří mají často světovou úroveň, daří i mimo velká města, dokládá nejnovější katalog věnující se designu Design III. Kreativní Jeseník/Šumperk z produkce Univerzity Palackého, který představuje špičkové talenty tvořící a podnikající na Jesenicku a Šumpersku....
První ročník Open Studios otevírá ateliéry a dílny olomouckých tvůrců
V sobotu 25. 9. se v Olomouci v rámci Knižního veletrhu autorských a uměleckých publikací – LITR poprvé uskuteční akce Open Studios. Open Studios zve veřejnost k prohlídce studií, ateliérů a dílen lokálních olomouckých tvůrců. Do dílen bude možné nahlédnout od 13 do 18 hodin.
V několika z otevřených ateliérů bude pro návštěvníky...
Pozn.: Tento článek vznikl na základě prezentace Magdalény Petrákové zařazené na úvod panelové diskuze Umění užívat veřejný prostor uspořádané 14. června 2021 v Muzeu umění v rámci platformy Re-vize a zároveň Trienále SEFO.
Za Kreativní Olomouc jsem přišla s námětem uspořádat tuto diskuzi, protože v Olomouci v posledních letech přibylo aktivit, jež vstupují na celé měsíce nebo i trvale do veřejného...
Kreativní Olomouc se podílí na přípravě diskuse o umění ve veřejném prostoru s odborníky a zástupci dobré praxe. Diskuze naváže na komentovanou procházku Olomoucí s Pavlem Karousem Umění užívat veřejný prostor – vycházka po Olomouci.
Kdo má/ měl by mít právo vstupovat uměním do veřejného prostoru města? Kdo o tom rozhoduje, kdo má zodpovědnost? Platforma Re-vize Olomouc je dobrým polem pro...
Podle čeho volí své působiště lidé, kteří pracují či podnikají v kulturních a kreativních odvětvích? Co kreativcům v jejich práci pomáhá a co je naopak brzdí? A jak může město či kraj zabránit odchodu talentů a mozků z regionu? I na tyto otázky hledali odpovědi výzkumníci z Univerzity Palackého. Výsledky jejich práce shrnuje publikace „Motivace aktérů kreativních průmyslů v olomoucké aglomeraci:...
Jak se k Vám již možná doneslo, Strategii rozvoje kultury a kreativních průmyslů města Olomouce na období 2022 – 2027 bude zpracovávat společnost ONplan, jež uspěla ve výběrovém řízení vyhlášeném Městem Olomouc v listopadu 2020. Společnost ONplan poskytuje komplexní řešení a služby v oblasti revitalizace a rozvoje měst.
Citujeme z jejich webových stránek: „Zapojujeme veřejnost do rozhodovacích...
„… protože životodárnost neplyne z toho, že děláme to, co je nezbytné. Pro toto nezbytné je zcela nezbytné to, co je tak zvaně zbytné. Nárůst deprese je trojnásobný, nárůst sebevražedných myšlenek je trojnásobný, nárůst úzkostí je dvojnásobný, protože se nyní soustředíme pouze na to, co je nezbytné.“
Dne 23. listopadu proběhla konference Střed zájmu: Kultura v nové realitě pořádaná...
Mapování kulturních a kreativních průmyslů v Olomouci je společným projektem Univerzity Palackého, statutárního města Olomouc a Olomouckého kraje. Na mapování se podílí tým složený ze zástupců univerzity, města a kreativních odvětví.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.