Skip to main content

Marketingová strategie

Cílem této marketingové strategie bylo zhodnotit současný stav aktivit Kreativní Olomouce, s důrazem na marketingové aktivity. Součástí byl průzkum “konkurence”, identifikace hlavních cílových skupin a jejich potřeb s důrazem na posílení značky Kreativní Olomouce, optimalizaci komunikačních kanálů a vylepšení obsahu. Pro tento účel byly definovány klíčové komunikační pilíře, které budou sloužit jako zdroj inspirace pro tvorbu různorodého obsahu i jako základní stavební kámen pro veškerou komunikaci a marketingové aktivity. 

V návaznosti na analýzu bylo také vyhodnoceno, že pro konzistentnost ve vnímání značky Kreativní Olomouc jsou stěžejní následující body:

  • Implementace nového brand designu: Vnímání značky Kreativní Olomouc bylo doposud velmi nesourodé, je tedy důležité, aby došlo ke sjednocení veškeré komunikace do jednoho vizuálního stylu. 

  • Optimalizace webových stránek: Webové stránky budou optimalizovány tak, aby byly uživatelsky přívětivější, bude proveden redesign v návaznosti na nový brand design značky a při tvorbě obsahu bude pracováno s komunikačními pilíři.

  • Optimalizace komunikačních kanálů: Komunikační kanály by nově měly mít jasně danou strukturu, komunikační pilíře, ze kterých obsah vychází, persony, které správci pomáhají při zamýšlení se nad obsahem a měly by být plánovány dopředu, nikoli spravovány nahodile.

  • Pravidelný reporting a vyhodnocování: Aktivity budou pravidelně monitorovány a dle výsledků dojde k optimalizaci následujících kroků.

  • Plánování dle rozpočtu: Každý rok bude plán uzpůsoben tomu, jaké finanční prostředky Kreativní Olomouc bude mít k dispozici.