OPEN SPACE – Odvaha podnikat v kreativě

Napsal Magdalena Petrakova dne .

Přihlašujte se ZDE.

Pojďme se vzájemně potkat, poznat a inspirovat v rámci Open Space, tzv. ne-konference. První z cyklu těchto setkání se zaměří na příležitosti a výzvy podnikání v kreativních odvětvích. Setkání je vhodné jak pro začátečníky, kteří chtějí načerpat co nejvíce užitečných informací do začátků, tak i pro zkušené matadory, kteří chtějí networkovat a zároveň se inspirovat různými úhly pohledu.

 
V čem je formát Open Space výjimečný? My přicházíme s tematickým zaměřením akce, vy vybíráte konkrétní témata. Dle vašich odpovědí v registračním formuláři připravíme program. Open Space bude probíhat formou facilitované diskuze, přičemž každé téma bude mít svou skupinu diskutujících, facilitátora a bude probíhat v odděleném prostoru. Diskutující budou moci mezi diskuzními prostory volně přecházet. V rámci akce se můžete těšit také na společný brunch.
 
Kdo bude témata na Open Space facilitovat? 
 
Dita Palaščáková je fundraiserka, konzultantka, koučka a lektorka v oblastech osobního, kariérního a organizačního rozvoje, řízení změn a leadershipu. Ve své práci se více než na analýzu problémů zaměřuje na hledání řešení, pracuje s hodnotami a klade důraz na odvahu ke konzistenci a autentičnosti – tedy na pilíře osobního i organizačního úspěchu.
 
Vlaďka Závrská profesně působí 15 let ve vzdělávání dospělých ve firmách a neziskových organizacích, ale také na akademické půdě. Pohybuje se na startupové scéně a aktivně se zapojuje do inovace vzdělávání. Věnuje se tématům sebeřízení a pracovní motivace, ale také sebeprezentace a PR. Její misí je podporovat chytré nápady a pomáhat profesně a osobnostně rozvíjet ty, kdo na to mají odvahu.
 
Natálie Durčáková se zabývá kulturní produkcí a komunikací projektů s kulturním dopadem již několik let – ať již se jedná o jednorázové eventy nebo i dlouhodobé projekty. Zkušenosti v oblasti marketingu a PR získala jak prací v neziskových organizacích, tak mediálních a marketingových agenturách. Mimo oblast komunikace se zabývá také využitím participativních aktivit ve veřejném prostoru.
 
Kde: Vault 42, pro diskuzní skupiny využijeme vnitřní i venkovní prostory (v případě hezkého počasí)
 
Kdy: 22. 4. 2023, od 10 do 12 hod. 
 
Za kolik: early birds lístky – pro prvních patnáct přihlášených je cena vstupenky 499 Kč, klasická cena je pak 699 Kč
 
Kapacita: max. 50 účastníků
 
Pro závazné přihlášení tedy prosím vyplňte a odešlete registrační formulář. Následně počkejte na potvrzení, které Vám zašleme e-mailem a kde Vás vyzveme k zaslání účastnického poplatku 499 Kč (event. 699 Kč) na účet spolku Kreativní Olomouc – číslo účtu: 2701784863/2010 (do poznámky uveďte svou e-mailovou adresu), a to nejpozději do pondělí 17. dubna 2023.

V případě dotazů pište na natalie@kreativniolomouc.cz.  

 
Mapování kulturních a kreativních průmyslů v Olomouci je společným projektem Univerzity Palackého, statutárního města Olomouc a Olomouckého kraje. Na mapování se podílí tým složený ze zástupců univerzity, města a kreativních odvětví.