Kreativni olomouc firmy

Seminář pro komerční subjekty - Kultura jako součást firemní kultury

Napsal Magdalena Petrakova dne .

Kultura je kreativní a inspirativní, přináší zážitky, vyvolává emoce. Pokud si to jako firma uvědomíte, můžete dosáhnout skvělých výsledků.

  • Chcete obohatit váš marketingový mix a firemní komunikaci?
  • Hledáte cesty, jak se odlišit od konkurence, posílit vnímání hodnot vaší firmy a naplňovat CSR strategii? 
  • Chcete podpořit svoji interní komunikaci nebo zlepšit péči o stávající klienty a obchodní partnery?
  • Chcete se dozvědět, jak může propojení firmy a kultury vést k zisku? 

⇒ Pokud ano, zúčastněte se semináře, na kterém vám se dozvíte, jak na to.

Obsahem semináře jsou tato témata:

  • Využití kulturního sponzoringu v marketingu společnosti
  • Podpora CSR a image společnosti 
  • Využití spolupráce s kulturou v péči o klienty
  • Užitek spolupráce s kulturou pro interní komunikaci a HR
  • Proces sponzoringu – strategie a dlouhodobý přínos, nastavení plnění, realizace a kontrola
  • Schéma sponzoringu vč. příkladů kreativního plnění
  • Kdy sponzorovat a kdy darovat
  • Hodnotící systém a kritéria pro výběr kulturních projektů
  • Měření efektivity a reporty

Kultura jako součást firemní kultury…

… rozvíjí myšlení a schopnosti, inspiruje, obohacuje a vzdělává.

… přináší zážitky, vyvolává emoce a spojuje lidi. 

… pomáhá řešit konkrétní HR problémy (benefity pro zaměstnance, interní komunikace, retence, vzdělávání, práce s týmem a jednotlivci).

 Seminář pořádá Kreativní Olomouc ve spolupráci s Agenturou pro kulturní sponzoring Targeta. Cílovou skupinou jsou zástupci firem, které mají zkušenosti s podporou kultury (nebo o ní uvažují). 

→ Podrobné informace najdete v registračním formuláři. ←

Termín: čtvrtek 16. května 2024

Čas: 9:30 – 13:00, s možností dobrovolného prodloužení do 15:00 pro individuální konzultace

Kde: Envelopa Hub (sídlo ICOKu), 17. listopadu 1131/8a, 779 00 Olomouc

Kapacita: max. 2 zástupci (marketing, management, HR) 6 – 8 vybraných firem, které mají zkušenosti

s podporou kultury, nebo o ní uvažují.
 
Cena: Seminář je bezplatný.
 

 

Mapování kulturních a kreativních průmyslů v Olomouci je společným projektem Univerzity Palackého, statutárního města Olomouc a Olomouckého kraje. Na mapování se podílí tým složený ze zástupců univerzity, města a kreativních odvětví.