Seminář pro komerční subjekty – Kultura jako součást firemní kultury
Kultura je kreativní a inspirativní, přináší zážitky, vyvolává emoce. Pokud si to jako firma uvědomíte, můžete dosáhnout skvělých výsledků.
- Chcete obohatit váš marketingový mix a firemní komunikaci?
- Hledáte cesty, jak se odlišit od konkurence, posílit vnímání hodnot vaší firmy a naplňovat CSR strategii?
- Chcete podpořit svoji interní komunikaci nebo zlepšit péči o stávající klienty a obchodní partnery?
- Chcete se dozvědět, jak může propojení firmy a kultury vést k zisku?
⇒ Pokud ano, zúčastněte se semináře, na kterém vám se dozvíte, jak na to.
Obsahem semináře jsou tato témata:
- Využití kulturního sponzoringu v marketingu společnosti
- Podpora CSR a image společnosti
- Využití spolupráce s kulturou v péči o klienty
- Užitek spolupráce s kulturou pro interní komunikaci a HR
- Proces sponzoringu – strategie a dlouhodobý přínos, nastavení plnění, realizace a kontrola
- Schéma sponzoringu vč. příkladů kreativního plnění
- Kdy sponzorovat a kdy darovat
- Hodnotící systém a kritéria pro výběr kulturních projektů
- Měření efektivity a reporty
Kultura jako součást firemní kultury…
… rozvíjí myšlení a schopnosti, inspiruje, obohacuje a vzdělává.
… přináší zážitky, vyvolává emoce a spojuje lidi.
… pomáhá řešit konkrétní HR problémy (benefity pro zaměstnance, interní komunikace, retence, vzdělávání, práce s týmem a jednotlivci).
Seminář pořádá Kreativní Olomouc ve spolupráci s Agenturou pro kulturní sponzoring Targeta. Cílovou skupinou jsou zástupci firem, které mají zkušenosti s podporou kultury (nebo o ní uvažují).
→ Podrobné informace najdete v registračním formuláři. ←
Termín: čtvrtek 16. května 2024
Čas: 9:30 – 13:00, s možností dobrovolného prodloužení do 15:00 pro individuální konzultace
Kde: Envelopa Hub (sídlo ICOKu), 17. listopadu 1131/8a, 779 00 Olomouc
Kapacita: max. 2 zástupci (marketing, management, HR) 6 – 8 vybraných firem, které mají zkušenosti