Seminář Kultura jako součást firemní kultury: ODLOŽENO NA ROK 2024
V průběhu semináře zástupcům/kyním firem nabídneme konkrétní metody a praktické tipy, realizované case study a způsob přemýšlení, který otevře další možnosti k plnému využití potenciálu stávajících nebo plánovaných vztahů s kulturou.
Prostor bude i pro diskusi, otázky z praxe ze strany firem, sdílení zkušeností, generování nápadů pro zlepšení.
Podrobné informace najdete v registračním formuláři. Deadline přihlášek je stanoven na 11. 11. 2023.
CO FIRMĚ MŮŽE PŘINÉST DOBRÉ PROPOJENÍ S KULTUROU
> Kreativní, originální a uvěřitelný obsah pro části marketingového mixu nebo celou komunikaci
> Inovativní nástroj pro plnění marketingových cílů (osobní zkušenost se značkou, odlišení od konkurence, posilování hodnot/povědomí)
> Potvrzení /naplňování CSR strategie společnosti (aktuální trend – zvyšující se vnímání podpory kultury jako společensky oceňované aktivity)
> Využití pro další oddělení – HR, interní a externí komunikace, Sales (péče o stávající klienty/obchodní partnery)
> … ale někdy třeba i přímý finanční zisk! (ukážeme konkrétní příklad aktuálně budovaného vztahu firma- kultura, který promyšleným a originálním způsobem generuje finance pro kulturní subjekt i firmu současně)
Kultura jako součást firemní kultury…
… rozvíjí myšlení a schopnosti, inspiruje, obohacuje a vzdělává.
… přináší zážitky, vyvolává emoce a spojuje lidi.
… pomáhá řešit konkrétní HR problémy ( benefity pro zaměstnance, EB – zvyšování povědomí kvalitního zaměstnavatele, interní komunikace, retence, vzdělávání, práce s týmem a jednotlivci)